اس ام اس دلشکستگی پیامک غمگین
 
درباره وبلاگ


سلام دوستان من ابوالفضل هستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 505
بازدید کل : 15724
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



باران اشک ها
عکس و شعرهای عاشقانه




حق با کشیش ها بود گالیله! زمین آنقدرها هم گرد نیست…
هر کس میرود دیگر باز نمیگردد…

 
&&&&&
 

 

خدا کند تبسم لبی به آه، نشکند / بلور بغض سینه ای به شامگاه، نشکند
کبوتری که پر زند به شوق آشیانه ای / خدا کند که بال او میان راه، نشکند

 

&&&&&

 

چه بر سر عشق آمد
که از افسانه ها رسید به صفحه حوادث روزنامه ها؟!

 

&&&&& 

 

حق با کشیش ها بود گالیله! زمین آنقدرها هم گرد نیست…
هر کس میرود دیگر باز نمیگردد…

 
&&&&&
 

 

خدا کند تبسم لبی به آه، نشکند / بلور بغض سینه ای به شامگاه، نشکند
کبوتری که پر زند به شوق آشیانه ای / خدا کند که بال او میان راه، نشکند

 

&&&&&

 

چه بر سر عشق آمد
که از افسانه ها رسید به صفحه حوادث روزنامه ها؟!

 

&&&&&

 

دلم کوه صبر است آبش مکن/گرفتار رنج و عذابش مکن
بیا خانه قلب من مال تو/ولی مرد باش خرابش مکن

 

&&&&&

 

آااااااااااه گراهام!
کاش اختراع نمیکردی تلفنی را که زنگ نمیزند…

 

&&&&&

 

کاش میشد بعضی آدما رو هم شبا ساعت ۹ گذاشت دم در…

 

&&&&&

 

دل تو وقتی میگیره، دل من میخواد بمیره / حاضرم دلم فدات شه، تا که قلب تو نگیره

 

&&&&&

 

 اس ام اس دل شکسته

شبیه شماره ای تنها، روی گوشی تلفن همراه…
نه نامی نه نشانی!
مدتهاست من یک تماس از دست رفته ام…

 

&&&&&

 

مشترک مورد نظر
خط را فروخته است
تو را هم !
گوشى را بگذار و برو…

 
 
&&&&&
 

من دارم سعى مى کنم ،همرنگ جماعت شوم
اما !
مى شود کمکم کنید!؟
آى جماعت !
شما دقیقا چه رنگى هستید؟!

 

&&&&&

 

پیامک دل شکسته

من هیچوقت به اینکه تو رو با یکی دیگه ببینم حسودی نمیکنم،
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها

 

&&&&&

 

آدما گاهی اوقات گریه می کنن نه بخاطر اینکه ضعیف هستند
بلکه به این خاطر که برای مدت طولانی قوی بوده اند…

 

&&&&&

 

روزهای تعطیل سخت تر میگذرند، چون میدانم وقت داری به من بیندیشی، اما نمی اندیشی…

 

&&&&&

 

حتی عکستم ندارم که بذارم روبروم / اونقدر نگاش کنم تا بشکنه بغض گلوم…

 

&&&&&

 

مسیج جدید دل شکسته

این نیز بگذرد…
اما ای کاش از جای دیگری بگذرد و همش از روی دهان ما نگذرد!

 

&&&&&

 

سیگارو گذاشته بودم زیر لبام
گفتم هی یارو !
آتیش داری؟
جواب داد: توی جیبم که نه!
ولی تو دلم آره، به کارت می آید؟
گفتم بده همدردیم!

 

&&&&&

 

اس ام اس تیکه انداختن

بعضی از آدما چینی ان؛ دست خودشون نیست، جنسشون خرابه…

 

&&&&&

 

می توانی بروی قصه و رویا بشوی / راهی دورترین گوشه دنیا بشوی
من و تو مثل دوتا رود موازی بودیم / من که مرداب شدم، کاش تو دریا بشوی

 

&&&&&

 

اس ام اس های دلشکسته

خوش به حال فرهاد
تمام خاطرات تلخش
شیرین است.
(صمد ملک مکان)

 

&&&&&

 

سفر بود و من و حیرانی دل
سفر آغاز بی سامانی دل
شنیدم با نگاهم جاده می گفت
رسیده نوبت ویرانی دل
(صمد ملک مکان)

 
&&&&&
 

 

ممکنه من بهت بگم:”بذار به درد خودم بمیرم”
اما تو نذار بمیرم
شعور داشته باش!

 

&&&&&

 

میگن یه نخ سیگار آدم رو آروم میکنه.
من موندم این هم آدم قد یه نخ سیگار نیستن؟!

 

&&&&&

 

اس ام اس دل شکسته جدید ۹۱

کی اشکاتو پاک میکنه، شبا که غصه داری
بهش بگو ذوق نکنه، اونم تنها میذاری !

 
&&&&&
 

 

اس ام اس کنایه

دلم را پیش خود پابند کردی / ولی گفتی تو یک دنیای دردی
غرورم را شکستی بی تفاوت / برو فکر کن همیشه خیلی مردی…

 

&&&&&

 

رسیده ام به حس برگی که میداند باد از هر طرف که بیاید،
سرانجامش افتادن است.

 
&&&&&
 

 

مسیج غمگین و دلشکسته

تو + خاطراتـت + چـشـمانـت + دسـتانـت + لـبـخندت + اشـکـت…
چند نفر به یک نفر؟!

 

&&&&&

 

مینویسم روی یک دیوار سنگی / با خدا تنها و با گچهای رنگی
کاش میشد روی قلبم مینوشتم / من خریدار دلم، حتی کلنگی

 


 

دلم کوه صبر است آبش مکن/گرفتار رنج و عذابش مکن
بیا خانه قلب من مال تو/ولی مرد باش خرابش مکن

 

&&&&&

 

آااااااااااه گراهام!
کاش اختراع نمیکردی تلفنی را که زنگ نمیزند…

 

&&&&&

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, :: 22:19 ::  نويسنده : ابوالفضل عقیقی